מבט אל הניהול האמיתי של עולם עסקי המזון: במסגרת הקורס: *למה הולכים עסקי מזון? מוניטין מהו? למה מסעדות נסגרות? *התנהגות כלכלית של מסעדה ע"פ הסוג שלה. *מה עם רישיון העסק? *חבילת התועלות ללקוחות - PRIDE מיקומים, קהלי יעד וגישה. הלקוח של היום, ולמה הם עוזבים. *אפיון כשפה ברורה ועניינית. Stand Alone, זכיינות, רשתות ומותגים. *שרות – מאפייני שרות, ניהול השרות. בניית מודל שרותי. מדיניות וכללים. *מלאי וקניינות – לקנות, איך קונים, עצי מוצר. *תמחור: כמה סוגים. טפסים לניהול מעקב ובקרה. * כ"א– תקציבים, משכורות בקרה ותכנון. גיוס כ"א. *תפריט, תוכנית עסקית ותוכנית שיווקית.הקורס מועבר על ידי יועצת עסקית במט"י נתניה כאשר תחום ההתמחות שלה הוא מזון ומשקאות והיא בעלת עסק בעצמה.
אולי תתעניינו גם ב:
* שם:
* טלפון:
דוא"ל:
תוכן:
שלח את המודעה ל –
שם:
שים לב! לא אישרת קבלת מבצעים והטבות מחוגל