לא פעם בחיים העסקיים אנו נדרשים לקבוע יעדים ותוכניות פעולה, אך נתקלים בקושי בהשגתם, או חמור מכך – מגלים שהיעד שהשקענו בהשגתו, לא תרם לקידום העסק בטווח הארוך.במרבית המקרים, הקושי בהשגת היעד טמון בעצם הגדרתו !שכח מכל הרצאות לניהול עסק שאתה מכיר. כאן לא נדבר על תוכנית עסקית או ניהול זמן. כאן לא נדון בתזרים המזומנים שלך, או באופן שבו אתה משווק את עסקך. הרצאה זו תיגע בליבת ההצלחה של העסק, ובכח המניע שלו: סוד החשיבה התוצאתית...בואו ללמוד איך להגדיר יעדים עסקיים בצורה שתאפשר לכם להשיג, ולהצליח !
אולי תתעניינו גם ב:
* שם:
* טלפון:
דוא"ל:
תוכן:
שלח את המודעה ל –
שם:
שים לב! לא אישרת קבלת מבצעים והטבות מחוגל