חוג תופים באיזור המרכז - מגוון קורסים, חוגים, שיעורים וסדנאות

המרכז

חוג תופים

- נמצאו 25 תוצאות | עמוד 2 מתוך 2

הקודם

מורה לתופים [תל אביב]
שיעורי תופים ממורה מנוסה.התמקצעות במגוון סגנונות- רוק, Fאנק, היפ הופ, סלסה, סמבה, ועוד! למתחילים ומתקדמים כאחד. דגש על פיתוח גרוב, ובטחון עצמי בנגינה. עבודה מול מטרו..

לימודי תופים עם טובי המורים בווקאל ראשון לציון [בת ים]
ווקאל בית הספר למוזיקה ולפיתוח קול מציע לך צוות מנצח של מורים ומורות בוגרי אקדמיות בארץ ובעולם. כיתות אומן עם רמי קליינשטיין, קרן פלס, אוהד חיטמן ועוד. לבית הספר ..
יציב כספי- מורה לתופים וכלי הקשה [תל אביב]
מורה מקצועי ומנוסה לתופים וכלי הקשה. מעביר שיעורים באווירה נינוחה וכייפית. מלמד גם חומר תיאורטי וגם מעשי. נייד וגמיש עם שעות הלימוד.
שיעורי תופים בסטודיו בתל אביב [תל אביב]
חולמים לתופף? מורה תופים מנוסה ילמד אתכם לתופף במגוון סיגנונות בסטודיו בדרום תל אביב או בביתכם. בשיעורים תוכלו לקבל מלבד פיתוח הטכניקה ידע בסגנונות מוסיקה רבים, פית..
בית ספר ללימוד תופים תל אביב [תל אביב]
בית ספר ללימוד תופים - תל אביב. מורה בוגר BERKLEE בבוסטון, ה - DRUMMERS COLLECTIVE בניו יורק ורימון. מלמד בכל הסגנונות ממתחילים ועד מתקדמים. 12 שנות נסיון בהוראה בא..
בקצב שלך [רמת גן]
סטודיו מקצועי ללימוד תופים, מגוון מקצבים וסגנונות שונים. נגינה עם קטעי מוסיקה שונים, אקוסטיקה מתקדמת קריאת תוים עבודה על קאורדינציה נכונה.
ת ו פ י ם [תל אביב]
מוסיקאי מלמד שעורי תופים. שולט במגוון סגנונות: Jazz /Funk / Rock / Latin/R B ועוד ניסיון בהוראה ובעבודה עם ילדים ונוער. לימוד טכניקות, יסודות, קריאת תווים, סולואים ס..
מורה לתופים [רמת גן]
מורה מקצועי לתופים, כל הסגנונות לכל הגילאים, שיעורים כייפיים. קריאת תווים, ושיעורי קצב. עדיפות לכאלה שיש להם תופים בבית, אני נותן שיעורים בבית התלמיד.
אורי זליג - מורה לתופים [תל אביב]
מתופף פעיל זה 14 שנה בתעשיית המוזיקה. מנגן בלהקות מובילות, ביניהן: "תעני אסתר", "אנטיביוטיקה", "נערי פוסטר", "יפעת נץ" (מ"המכשפות") ועוד. ניגן בתזמורות, ליווה זמרים ..
לימוד תופים [תל אביב]
מורה מקצועי לתופים. מלמד כל הרמות כל הסגנונות. ותק בהוראה 10 שנים. שם דגש על ההבנה המוסיקלית של הכלי. לכל תלמיד נבנית תוכנית לפי סגנונו והאופי המוסיקלי שמתאים לו. ק..


  שלחו הודעה
ל

*

*

*