חוג קלידים - מגוון קורסים, חוגים, שיעורים וסדנאות

 איפה אני 
סנן לפי: בחירה מרובה

  בחירה מרובה

גילאים 
  (6)
  (6)
  (6)
  (3)
הצטרפו למועדון הלקוחות של חוגל קבלו המלצות, אטרקציות והטבות ישירות למייל!

חוג קלידים

- נמצאו 8 תוצאות | עמוד 1 מתוך 1

מורה אקדמאי לכלי הקשה, קסילופון, דרבוקה ואורגנית - ולדימיר

מורה אקדמאי לכלי הקשה, קסילופון, דרבוקה וא... [נתניה]

מורה אקדמאי ל-תופים, קסילופון, דרבוקה ואורגנית. בעל רקע עשיר בהלחנה, תאוריה ופיתוח שמיעה. מלמד בכל הרמות. בביתי או בבית התלמיד. מחירים נוחים ..

מורה לקלידים לכל הרמות - קובי סנדהאוס [פתח תקוה]
בואו להעניק לילדכם (או לעצמכם) את החוויה שבהכרת כלי אוניברסלי בסיסי וקסום כמו הקלידים. שליטה בכל סוגי המקלדות, תאוריה,יסודות המוסיקה ופיתוח השמיעה המוסיקלית כבר מגיל..
שיעורי קלידים ופסנתר [רמת גן, גבעתיים] [גבעתיים]
שיעורי קלידים למתחילם ומתקדמים השיעורים ניתנים ליחידים ולזוגות מורים בעלי ניסיון רב. "מיתר", בית ספר לנגינה, מספק קשת רחבה של הפעלות ושיעורים מוסיקליים. ב"מיתר" נית..
שיעורי אורגן וקלידים [ירושלים]
שיעורי נגינה באורגן ואורגנית למתחילים ולמתקדמים בכל הגילאים, ניתנים ע"י מורה למוסיקה עם נסיון בלימוד נגינה, בהוראת מוסיקה ובטיפול במוסיקה. הלימוד נעשה באוירה נעימה ת..
מורה לקלידים, אורגן ואורגנית בבית הספר למוזיקה של ... [ראשון לציון]
בשביל לנגן כמו הגדולים אתם צריכים מורה שיוכל להוביל אתכם לגדולה! אמנים רבים למדו קלידים, אורגן, פסנתר ואורגנית אצל גיורא פקל והיום עוסקים במוזיקה בתור מקצוע ומופיעים..
לימוד אורגן / אורגנית עם טובי המורים בווקאל ראשון ... [חולון]
ווקאל בית הספר למוזיקה ולפיתוח קול מציע לך צוות מנצח של מורים ומורות בוגרי אקדמיות בארץ ובעולם. כיתות אומן עם רמי קליינשטיין, קרן פלס, אוהד חיטמן ועוד. לבית הספר ..
נגינה בכיף וברמה [פתח תקוה]
שעורי פסנתר, אורגן, הדרכה מקצועית בתאוריה, הרמוניה, הלחנה, על ידי מורה אקדמאית, מנוסה, נחמדה עם חוש הומור. סגנון וחומר לימוד אישי בהתאם לילד/ נער/ מבוגר, מתחיל או מת..
מורה לפסנתר-רעננה- שיעור ניסיון בחינם [כפר סבא]
פסנתרן וקלידן מקצועי בוגר רימון ובתחום הקלאסי {ד"ר ארנון ארז, גב' נטשה טדסון, מר רמי לוין} נסיון רב בהופעות עם אמנים שונים, ראש מגמת מוסיקה במכללת "יואב גרא" ומורה ב..
  •    
  •    


  שלחו הודעה
ל

*

*

*